Kalite Politikası
Otomotiv, Beyaz Eşya, Soğutma/İklimlendirme Sektörleri yer alan Global Bir Tedarikçi olarak ILJIN; gerçekleştirdiği faaliyetlerde, kurmuş olduğu Kalite Yönetim Sistemini etkin olarak aşağıdaki esaslara uygun gerçekleştirmeyi ve uygulamayı amaçlamaktadır;
- Şirket prensiplerine ve kurumsal kimliğine bağlı hareket edilmesi,
- Müşteri istekleri doğrultusunda mevcut ürün yelpazesine kaliteden ödün vermeden, yeni ürünler eklenmesi,
- Ürün ve Hizmet kalitesini arttırıp müşteri memnuniyetini sağlanması,
- Sektörümüzdeki yenilik ve gelişmeleri takip edilmesi,
- Bütün çalışanların aktif katılımı ile tüm kaynakların en verimli şekilde kullanılmasının sağlanması,
- Kalite yönetim sisteminin şartlarına uyulması ve etkinliğin sürekli iyileştirilmesi,
- Üst Yönetim’ in katkıları ve tüm çalışanların katılımıyla, Kalite Yönetim Sistemimizin şartlarına uyulması ve sistemin etkinliğini sürekli geliştirilmesi,
- Tüm faaliyetlerin müşteri odaklı olarak yürütülmesi,
- Müşteri ve çalışanlarının memnuniyetinin sağlanması,
- Müşteri, yasal ve kuruluş şartlarının yerine getirilmesi,
- Ürünün ilk seferde ve her seferinde devamlı olarak kalite olmasının sağlanması,
- Zamanında sevkiyat gerçekleştirilmesi,
- Çevreye ve doğaya saygılı olunması,
- Kaynaklarının akılcı kullanımının sağlanması,
- Mevcut ve olası yeni müşteri özel isteklerini firma bünyesinde yaşatılması ve böylelikle olası yeni müşteri ve pazarlarda yeni başlangıçlar için önceden hazır olunması,
- Müşterilerimizin beklentilerini tedarikçilerimize de yansıtarak, sistem kalitemize eşdeğer tedarikçiler oluşturulması adına gerekli eğitim ve destekleme faaliyetlerinde bulunulması,
- Müşteri tatminini sürekli kılabilmek adına yüksek teknolojinin takip edilmesi ve transfer edilmesi,
- Müşteri memnuniyetini esas alarak değişen talepleri zamanında tespit edilmesi, taleplere hızlı yanıt verilmesi, zamanında sevkiyat yapılması, kaliteli ürün ve rekabet edilebilir fiyat sunulması,
- SIFIR HATA ile üretim yapılarak zamanında sevkiyat gerçekleştirilmesi,
- Kusurlu üretimin ayıklanması prensibini bir tarafa bırakıp kusursuz üretimin gerçekleştirilmesi anlayışının yaşatılması ve güvenilir ürün üretimin sağlanması,
- Kaliteden tüm personelin sorumlu olması anlayışının benimsenmesi ve bu nedenle tüm personele kalite bilincinin yerleştirilmesi, bilgi ve becerilerini geliştirecek eğitimlerin sağlanması,
- Personelin mutluluğunun ve motivasyonunun sağlanması, öneren, düzelten, geliştiren insan kaynakları ile zevkle çalışılan, mükemmel bir iş ortamı oluşturulması,
- Çalışanların görevlerini zamanında, inanarak, sonradan düzeltmeye gerek kalmayacak şekilde yapmalarının sağlanması,
- Toplum ve çevreye saygılı olunması ve bu amaçla sorumlulukların yerine getirilmesi,
- Ölçülebilir iç ve dış kaynaklı performans metriklerine dayalı olarak hedeflerin yakalanması, sürekliliklerinin korunması ve sürekli iyileştirilmesi anlayışının yaşatılması kalite politikamızdır.
Bu doğrultuda hedeflerimizi de belirleyeceğimizi, hedeflerimizi sürekli gözden geçireceğimizi ve bu politikamızı tüm çalışanlarımız arasında yaygınlaştıracağımızı beyan ederiz.
Genel Müdür
JOONG HYUK HAN